اخبارجهانجهان اسلام

دیدار مدیر دفتر نجف اشرف مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام از فرماندهی نیروهای امنیتی این شهر و آمادگی آنها در پذیرایی از عزاداران

حجت الاسلام شیخ عبدالحمید امیری مدیر دفتر مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام در نجف اشرف روز پنج شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ با فرمانده تیپ اورژانس شهر نجف قدیم سرتیپ “عمار عبدالرسول جبوری” دیدار کرد.
ایشان از تلاش ها و فعالیت های نیروهای امنیتی در این شهر در راستای حمایت و ایجاد امنیت برای زائران و آمادگی زود هنگامشان در استقبال از هیئت های عزاداری روز عاشورا قدردانی کرد.

شیخ عبدالحمید امیری با تشکر از نیروهای امنیتی، بر اهمیت فعالیت های آنان و حمایت از شهر امیرمؤمنان علی علیه السلام و زائران آن تاکید نمود.

بنا به گزارشی که حجت الاسلام امیری به خبرنگار اخبار شیعه داد: سرتیپ الجبوری نسبت به آمادگی کامل نیروهای تحت امر خود بر حفاظت از زائران در طول دو ماه محرم و صفر خبر داد و گفت: آمادگی لازم برای استقبال از هیئت‌های عزاداری و ارائه خدمات لازم به آنها را داریم.

الجبوری ادامه داد: شهر نجف اشرف در این ایام شاهد خیل عظیم زائران و هیئت‌هایی خواهد بود که برای بزرگداشت مصیبت شهادت امام حسین علیه السلام در این شهر حضور می یابند که این امر نیازمند تلاشی مضاعف جهت حفظ امنیت می‌باشد و البته ما جهت محافظت از شهر و زائران آماده ایم.

در همین راستا حجت الاسلام امیری نیز از آمادگی مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام جهت همکاری با نیروهای امنیتی برای پوشش رسانه ای بهتر عزاداریهای ماه محرم به ایشان خبر داد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا