جهان اسلام

کمک های موسسه سید الشهدا علیه السلام به ایتام بی سرپرست در شهر مقدس کربلا

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ، موسسه خیریه ـ فرهنگی «سید الشهدا علیه السلام»  اقدام به توزیع اقلام مورد نیاز مدرسه مانند کیف مدرسه ای ، لباس ، لوازم التحریر و غیره نمود.

 

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ، موسسه خیریه ـ فرهنگی «سید الشهدا علیه السلام»  اقدام به توزیع اقلام مورد نیاز مدرسه مانند کیف مدرسه ای، لباس، لوازم التحریر و غیره نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر «آیت الله العظمی شیرازی» به نقل از مسئولان این موسسه، این کمک ها در بین تعداد کثیری از دانش آموزانی که اکثرا فرزندان شهدای نیروهای مدافع از عتبات و مقدسات عراق (حشد الشعبی ) و نیروهای امنیتی می باشند، توزیع شد .

همچنین در بین این ایتام نیز حدود 25 دانش آموز مرحله ابتدایی که تحت پوشش موسسه ایتام دار فاطمه (سلام الله علیها ) بودند از این کمک ها بهره مند شدند.

مسسئولان «موسسه سید الشهدا علیه السلام» هدف از این کمک ها را یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر جامعه و تربیت کودکان بی سرپرست با بهترین امکانات برای فراهم کردن امر تحصیل برای آنها عنوان کردند.

لازم به ذکر است تعداد 750 یتیم بی سرپرست تحت پوشش «موسسه سید الشهدا علیه السلام» می باشند که این موسسه تمامی نیازهای این ایتام را برای ادامه تحصیل فراهم می نماید.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا