آسیاایرانجهان اسلام

انتشار کتاب عریضه نویسی به اهل بیت و امام زمان علیهم السلام توسط مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه در اصفهان

مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه در اصفهان در تازه ترین فعالیت، اقدام به انتشار کتاب عريضه نويسي به اهل بيت عليهم السلام به صورت دیجیتالی و در وب سایت خود نموده است.

بیان مفهوم عريضه نويسی ، توجيه عقلی و ادله نقلی عريضه نويسی ، دستور نوشتن عريضه ، رنسانس و احكام و آداب دينی، حكايات عريضه نويسی، سؤالات و شبهات عريضه نويسی، اشعار و دلنوشته ها جوانان پیرامون عریضه نویسی از جمله مطالبی است که در این کتاب به آنها پرداخته شده است.

کتاب یاد شده توسط صادق سيدنژاد گردآوری و توسط منشورات مسجد مقدس جمكران ، منتشر گردیده است.

این کتاب هم چون سایر مقاله ها و کتاب های منتشر شده در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه در اصفهان ، در ﺳﺎﻳﺖ این مرکز در دسترس قرار دارد.

مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه در اصفهان در ایام اربعین حسینی نیز ۷۰ کتاب و مقاله رایگان پيرامون اربعین در سایت خود منتشر کرده بود.

این مرکز در ایام فاطمیه نیز ۱۲ عنوان کتاب با موضوع حضرت محسن بن علی علیهما السلام را در سایت خود منتشر کرد.

هم چنین به تازگی مجوز کتبی جهت نشر دایرة المعارف حسینیه، بزرگترین دایرةالمعارف شیعه در فضای مجازی (سایت و اپلیکیشن های قائمیه) توسط آیت الله شیخ محمد صادق کرباسی اشتری صادر شد.

مقاله ها و کتاب های منتشر شده در سایت مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه در اصفهان ، با ﺷﯿﻮﻩ ﺧﺎصی که برای ارائه خدمات این مرکز شامل ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ ی ﺁﻧﻼ‌ﯾﻦ و آفلاين ، ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺁﺳﺎﻧﯽ ﻭ ﺳﻬﻮﻟﺖ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍ ﻫﺎ طراحی شده ، در صفحات مختلف ﺳﺎﻳﺖ این مرکز در دسترس قرار دارد.

این مجموعه به زبان های ﻓﺎﺭﺳﯽ ، عربی و انگليسی مقالات و کتاب های رایگان خود را به متقاضیان ارائه می نماید.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا