جهان اسلام

خنثی سازی عملیات تروریستی سنی های تندرو در شب های قدر در پاکستان

تکاوران ارتش پاکستان موفق شدند اعضای لشکر جهنگوی را در منطقه «اورنگی تاون» شهر کراچی غافلگیر و دستگیر کنند.

 

تکاوران ارتش پاکستان موفق شدند اعضای لشکر جهنگوی را در منطقه «اورنگی تاون» شهر کراچی غافلگیر و دستگیر کنند.

تکاوران ارتش پاکستان با خنثی کردن نقشه سنی های تندروی لشکر جهنگوی برای عملیات تروریستی در روز شهادت حضرت «امیرالمومنین علیه السلام» ۴ تروریست را دستگیر و چندین جلیقه انتحاری، 15 کیلو مواد منفجره، 18 نارنجک، 2 سلاح کلاشینکوف، 7 قبضه کلت کمری و یک کامپیوتر از مخفی‌گاه این سنی های تندرو به دست آمده و ضبط شد.

«علی بن سفیان» سخنگوی گروه تروریستی «لشکر جهنگوی العالمی» با ارسال ایمیل به رسانه‌های پاکستانی اعلام کرده این گروه تروریستی به خاطر جنگ علیه سنی های تندروی داعش در سوریه، شیعیان پاکستان را هدف قرار می‌دهد.

همچنین این گروه تروریستی مسؤولیت حمله تروریستی به عزاداران روز عاشورا در کابل را که سال 1390 به وقوع پیوست نیز، به عهده گرفت.

فردی که خود را سخنگوی گروه جنگوی معرفی کرده، در تماس با بی بی سی در کشور پاکستان گفته است که گروه وی حملات انتحاری «کابل» را انجام داده است.

تروریست های «لشکر جهنگوی العالمی» که از شاخه‌های نظامی گروهی از سنی های تندرو به نام «سپاه صحابه» است به تازگی با نام «داعش» شیعیان منطقه دیره اسماعیل خان پاکستان را نیز، تهدید کرده که دست از مذهب خود بردارند وگرنه همگی به قتل خواهند رسید.

به گفته منابع مطلع امنیتی، سنی های تندروی لشکر جهنگوی در حال سازماندهی نیروهای خود در مرز افغانستان به ویژه منطقه «ننگرهار» و «اسپین بولدک» است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا