عتبات و اماکن مقدسه

آمادگی آستان مقدس حسینی برای برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی عید غدیر

همزمان با نزدیک شدن به عید غدیر، بخش فعالیت های عمومی آستان مقدس حسینی اعلام کرد: این بخش با همکاری یکی از موسسات شیعی قرار است چهارمین نمایشگاه بین المللی سالیانه «غدیر خم» را 18 مرداد 1399 برگزار کند.

همزمان با نزدیک شدن به عید غدیر، بخش فعالیت های عمومی آستان مقدس حسینی اعلام کرد: این بخش با همکاری یکی از موسسات شیعی قرار است چهارمین نمایشگاه بین المللی سالیانه «غدیر خم» را 18 مرداد 1399 (مطابق با هشتم جولای 2020 ) برگزار کند.

به گزارش شیعه ویوز، حاج «علی سلطان» مسئول بخش فعالیت های عمومی، گفت: نمایشگاه امسال نسبت به سال های دیگر متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه قبل از شیوع ویروس کرونا در منطقه بین الحرمین برگزار می شد، اما امسال در شبکه های ارتباط اجتماعی در چارچوب شرایط و ضوابطی برگزار می شود.

سلطان تاکید کرد: در صورتی که بیماری کرونا قبل از برگزاری این نمایشگاه پایان یابد، این نمایشگاه در منطقه بین الحرمین برگزار می شود.

وی درباره شرایط شرکت در این نمایشگاه، گفت: فرد شرکت کننده باید دو تابلو در دو موضوع ارایه دهد. موضوع اول « غدیر خم» است و موضوع دوم درباره یکی از نشانه های ولایت آل محمد صلوات الله علیهم است.

به گفته سلطان این تابلوها باید 10 روز قبل از زمان برگزاری این نمایشگاه تحویل داده شود.

این مسئول آستان مقدس حسینی، گفت که هر هنرمند شرکت کننده در این نمایشگاه می تواند اثر پیشین خود را ارسال کند تا کمیته ناظران این نمایشگاه این اثرها را ارزیابی کنند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا