آسیااخبارجهانجهان اسلامعتبات و اماکن مقدسهعراق

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی همایش «حشد العتبات» در آستان مطهر علوی

سخنگوی رسانه ای همایش حشد العتبات از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی این همایش در آستان مطهر علوی خبر داد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان) به نقل از الکفیل؛ “حازم فاضل” سخنگوی رسانه ای همایش حشد العتبات، گفت: نخستین کارگاه‌ آموزشی این همایش روز گذشته (سه شنبه) برگزار شد. در این همایش مسئولان بخش های اداری و مالی از لشکر امام علی علیه السلام، تیپ علی اکبر علیه السلام ، لشکر رزمی العباس علیه السلام و تیپ انصار مرجعیت حضور داشتند.

آستان علوی

فاضل در ادامه افزود: به طور قطع این کارگاه نتایج خوبی را با هدف تبادل تجربه ها و تدوین مکانیزم های مشخص برای دستیابی به چشم انداز واحد در میان این تیپ ها به همراه خواهد داشت.

وی همچنین گفت: همه پیشنهادهایی که مطرح شد، جمع آوری می شود و با هدف رسیدن به تصمیم های واحد مورد مطالعه و بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی رسانه ای همایش حشد العتبات، گفت: این همایش در دو روز آینده کارگاه‌های دیگری را در آستان‌های مقدس امام حسین و حضرت عباس علیهما السلام برگزار می کند.

نخستین همایش حشد العتبات با عنوان «حشدُ العتبات حاضنةُ الفتوى وبُناةُ الدولة» از روز گذشته (سه شنبه) با حضور فرماندهان و شخصیت های امنیتی، استانداران نجف اشرف و کربلای معلی، نمایندگان مراجع دینی و هیئت هایی از عتبات مقدس (علوی، حسینی، عسکری، عباسی) آغاز شد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا