عتبات و اماکن مقدسه

خطیب جمعه شهر تکریت: حضرت علی علیه السلام پیشوای امت اسلام و تمامی مذاهب اسلامی است

دکتر خمیس العزاوی خطیب جمعه شهر تکریت واز اساتید قرآن کریم دانشگاه این شهر به زیارت بارگاه مطهر امیرمومنان علیه السلام مشرف شد و با مسئولین آستان دیدار وگفتگو کرد.

 

دکتر خمیس العزاوی خطیب جمعه شهر تکریت و از اساتید قرآن کریم دانشگاه این شهر به زیارت بارگاه مطهر امیرمومنان علیه السلام مشرف شد و با مسئولین آستان دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس علوی، دکتر خمیس العزاوی امام جمعه شهر تکریت عراق و از اساتید قرآن کریم دانشگاه این شهر به زیارت حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علیه السلام در شهر مقدس نجف مشرف شد و با مسئولین این آستان دیدار و گفتگو کرد.

العزاوی  که جهت حضور در هیئت داوران مسابقه قرآنی دانشگاه های عراق به شهر مقدس نجف آمده در تشرف به بارگاه علوی عنوان کرد: طی حضور در این مکان مبارک پس از زیارت مرقد مطهر حضرت علی علیه السلام از بخش های تاریخی عمارت حرم مطهر بازدید کردیم.

امام جمعه تکریت ضمن ابراز قدردانی از خدمات ارائه شده در حرم مطهر علوی اظهار داشت: مؤمنان ونيكوكارانى كه در اداره و مراقبت از این مکان عظیم زحمت می کشند خدمات شگفتی ارائه می کنند و در واقع هر خدمتی که به این مکان ارائه می شود شایسته وسزاوار است, چرا که صاحب این مکان سرورمان امام علی علیه السلام است و این امام، پیشوای تمامی امت اسلام و تمام مذاهب اسلامی و مسلمانان سایر ملت ها می باشد.

العزاوی افزود: برخی مسلمانان غیر عرب با اینکه با زبان عربی آشنا نیستند اما پیشوای خود را حضرت علی علیه السلام می دانند چرا که این امام دروازه شهر دانش رسول خدا صلی الله علیه و آله  است و تمامی مسلمانان از تمامی نقاط دنیا جهت تبرک جستن به قبر مطهرش و نگریستن به ضریح مبارکش به این مکان می آیند.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا