عتبات و اماکن مقدسه

تشرف یک جوان مکزیکی به اسلام در آستان مقدس رضوی

یک جوان مکزیکی شیعه شد. 

 

یک جوان مکزیکی شیعه شد. 

«آرئون ترز کالینو» یک جوان مکزیکی با حضور در آستان مقدس رضوی با ادای شهادت های سه گانه به دین مبین اسلام گروید. 

 کالینو، علت اصلی مسلمان شدنش را فرهنگ غنی دین اسلام دانسته و افزود: من 6 ماه مداوم به مطالعه پرداخته و با تعدادی از مسلمانان ارتباط برقرار کردم تا اطلاعات و دانش خود را در این زمینه بالا ببرم و به اطمینانی قلبی برسم.

وی با اشاره به هجمه‌هایی که رسانه‌های غربی در چند سال اخیر علیه اسلام به راه انداخته‌اند، گفت: من نسبت به این تبلیغات کاملا آگاه بودم و مرز بین تروریسم و شیعه و تفاوت آموزه‌های اسلام با سایر ادیان را به درستی می‌شناختم؛ لذا در انتخابم تردیدی نداشتم و توجهی به تبلیغاتی که در جهان به راه افتاده نکردم.

این جوان تازه مسلمان افزود: دین اسلام پیامی سرشار از آموزه‌های صلح و دوستی است و دستوراتش بر اساس عقلانیت پیاده شده و تفاوت آشکاری با آنچه که در برخی رسانه‌ها به تصویر کشیده‌اند دارد.

«کالینو» تاکید کرد: بعد از بازگشت به کشورم تصمیم دارم تا دیگران را نیز با این دین آشنا کنم و به تبلیغ این دین بپردازم و مفاهیم و تعالیمش را به زبانی ساده برای دیگران بیان کنم.

«آرئون» که پس از اسلام آوردن نام سجاد را برای خود برگزیده، ادامه داد: به عنوان یک فرد مکزیکی خوشحالم که در کشوری مثل ایران با اسلام آشنا شدم و در مکانی مقدس و معنوی مانند حرم امام رضا علیه السلام به این دین مشرف شدم.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا