اخبارجهانعراق

شهر مقدس کربلا آماده خدمت رسانی به زائران اربعین و پذیرای صاحبان موکب های حسینی

شهر مقدس کربلا آماده خدمت رسانی به زائران اربعین و پذیرای صاحبان موکب های حسینی از استان های عراق است.

روز دوشنبه شهر مقدس کربلا به ویژه در مرکز منطقه قدیمی ، شاهد ورود موکب های خدمات رسانی حسینی که در ارائه خدمات به زائرین اربعین امام حسین شرکت می کنند ، از استان های مختلف عراق بود.

خبرنگار خبرگزاری اخبار شیعه در این زمینه گزارش داد : تعدادی از موکب های حسینی روز دوشنبه از چند استان همراه با لوازم مورد نیاز ، برای ارائه خدمات رسانی به زائران ، وارد شهر مقدس کربلا شدند.

خبرنگار ما ادامه داد: صاحبان موکب های حسینی مورد استقبال مردم شهر مقدس کربلا قرار گرفته و خدمت خالصانه آنان به زائران حسینی و وفاداری آنان به سرور و سالار شهیدان علیه السلام ارج نهاده شد.

وی هم چنین افزود : موکب‌ها شروع به برپایی خیمه‌های خود کرده اند و با خود مقادیر زیادی مواد خوراکی برای تهیه غذا و ارائه آن به زائران حسینی که برای بزرگداشت این زیارت می آیند ، آورده اند.

خبرنگار ما خاطرنشان کرد: صاحبان موکب های حسینی ، امسال یاد و خاطره شهادت دو امام معصوم شیعیان ، امام حسن مجتبی و امام علی بن موسی الرضا سلام الله علیهما را در حین حضور در شهر مقدس کربلا گرامی داشته و به خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در این ایام ادامه می دهند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا