اخبارجهانجهان اسلام

جلسه تولیت مسجد کوفه برای استقبال از زائران اربعین حسینی

محمد مجید الموسوی، تولیت مسجد کوفه و مزارهای وابسته به آن درباره استقبال از زائران اربعین، جلسه مشورتی با حضور ذوالفقار الحیدری، معاون فرهنگی، سید احمد الفحام، معاون مالی و استاد رائد الاعسم، معاون اداری مسجد کوفه تشکیل دادند.

وی افزود: تولیت مسجد کوفه بر تمام تلاش خود در جهت استقبال از زائرین داخل و خارج از کشور، وظایف بین ادارات، وظایف نیروهای داوطلب بر اساس تخصص شان و تقویت هماهنگی مشترک بین بخش های امنیتی و خدماتی تاکید کرد.

او افزود: تولیت مسجد کوفه آماده حمایت از موکب های خدماتی در شهر کوفه و اماکن عبوری زائران اربعین به سمت حرم امام حسین علیه السلام است.

مسئولان بخش های مختلف نیز در این جلسه بر آمادگی خود در زیارت میلیونی زائران اربعین حسینی  تاکید کرده و گفتند: تلاش دارند خدمات مطلوبی را به زائران ارائه دهند و از مواکب خدماتی که ثبت نام کرده اند، حمایت می کنند و برای هزاران زائر روزانه غذا و نوشیدنی آماده می کنند.

همچنین تولیت مسجد کوفه برای زائران اربعین حسینی، ایستگاه‌های قرآنی و فقهی بر پا می کنند و آب سردکن در مسیر بین مسجد کوفه و مزار تمار قرار داده می شود.

ایست‌های بازرسی برای تسهیل ورود زائرین افزایش می یابد و هماهنگی های لازم با بخش های خدماتی و امنیتی برای حفظ ایمنی و سلامت زائران انجام می شود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا