اخبارجهانجهان اسلام

توزيع بالغ بر 100،000 پرس غذا در کشور عراق

موسسه فرهنگی – نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام، از مراکز مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله، از ابتدای ماه مبارک رمضان، طرح توزیع بسته های معیشتی در میان خانواده های نیازمند و ایتام در کشور عراق را آغاز کرده است.

گفتنی است، در این طرح که “طرح رمضانی ۱۰۰ هزار پرس غذا ” نامیده شده و با همکاری سازمان IHC و مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام انجام می گیرد، در هر بسته، ۱۴ ماده غذایی قرار داده می شود.

در همین حال عبدالصاحب الکشوان، مدیر موسسه مصباح الحسین علیه السلام ضمن اعلام این خبر، گفت: در هر بسته یک برگه مخصوص مسابقه کودکان قرار داده شده تا آنها بتوانند با نقاشی کردن تصویری مرتبط با حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و ارسال آن برای شبکه امام حسین علیه السلام، در مسابقه ای مخصوص شرکت کنند و جایزه دریافت نمایند.

از سوی دیگر حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی محمدی، رئیس موسسه مصباح الحسین علیه السلام به همراه استاد قاسم فهد، رئیس سازمان IHC از محل آماده سازی این بسته های معیشتی بازدید کرده و از نزدیک بر روند اجرای “طرح رمضانی ۱۰۰ هزار پرس غذا ” نظارت کردند.

لازم به ذکر است اين امر، همه ساله توسط موسسه مصباح الحسین علیه السلام در مناسبتهای مختلف انجام می شود و در کشورهایی مانند عراق و افغانستان توزیع می شود

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا