اخبارجهانجهان اسلام

آغاز مرحله دوم امنیتی طرح “شهر هوشمند” در شهر مقدس کربلا

مهندس نصیف جاسم الخطابی، استاندار کربلای معلی روز گذشته در آستانه ماه مبارک رمضان از آغاز مرحله ى دوم امنیتی طرح “شهر هوشمند” در شهر مقدس کربلا خبر داد.

وی در این باره گفت: مسئولان محلی استان کربلای معلی در تامین امنیت، اصرار ویژه ای دارند. بر همین اساس برای تکمیل هر چه سریع تر طرح “شهر هوشمند” تلاش ویژه ای می کنند.

او همچنین گفت: چندى پیش مرحله نخست این طرح به پایان رسید و اکنون بنده اعلام می کنم که مرحله دوم این طرح رسما آغاز شده و با سرعت در مسیر حرکت به جلو هستیم.

مهندس الخطابی ادامه داد: در مرحله ى دوم دست کم ۷۰۰ دوربین در مناطق مختلف شهر مقدس کربلا و اطراف آن نصب خواهد شد. در مرحله نخست نيز ۶۰۰ دوربین نصب گردید.

گفتنی است، در طرح امنیتی “شهر هوشمند” که در استان کربلای معلی در حال اجراست، مناطق مختلفی با دوربین های مدار بسته مجهز می شوند تا همه مناطق شهر به ویژه اماکن حساس و راه های رفت و آمد زیر نظر قرار گیرند و رصد شوند تا از وقوع هرگونه مشکل امنیتی جلوگیری شود و یا در صورت وقوع هر اتفاقی، فورا اطلاعات مورد نیاز بدست آمده و با به بدست آوردن سر نخ هایی، هر چه سریع تر عامل یا عاملان شناسایی و بازداشت و مجازات شوند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا