اخباراروپاجهان

برپايى مراسم تقدير از عوامل و دست اندرکاران بزرگترین برنامه استعداد یابی جهان “شيعه وُيس”

مجموعه رسانه اى امام حسين عليه السلام طى مراسمى از همه ى افرادى كه در توليد فصل دوم برنامه عظیم و بین المللی استعداد یابی شيعه وُيس سهيم بودند،تقدير نمود.

در اين مراسم كه روز شنبه ١٣ اسفند ١٤٠١ در شهر لندن برگزار شد، از همه ى افرادى كه به نوعى در توليد اين مسابقه ى بزرگ شيعه سهيم بودند تقدير به عمل آمد.

قاسم فهد «مدير دفتر مركزى اروپاى مجموعه رسانه اى امام حسين عليه السلام»، در اين مراسم به ویژه از زحمات کارگردان ها و عوامل تيم برنامه سازى “شیعه وُیس” تشكر نمود.

وى با اشاره به این مطلب که قرار است مسابقه شيعه ويس در ماه عظيم رمضان از تلويزيون امام حسين عليه السلام به زبان انگليسى پخش شود، گفت: بسیاری از بینندگان به من گفته اند که می خواهند فرزندانشان را برای خدمت به مجالس اهل بیت علیهم السلام تربیت کنند؛ برنامه شیعه ویس به آنها می آموزد که چگونه می توانند به اهل بیت علیهم السلام خدمت کنند.

شايان ذکر است شبکه امام حسین عليه السلام ۳ به زبان انگليسى را مى توان از طریق ماهواره اسکای و همچنین پلتفرمهای اینترنتی مثل اپل تی وی ، روکو ، آمازون فایر و اپلیکیشن هاى آى اُ اس و اندرويد موبایلی و همچنين وب سایت مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام مشاهده نمود .

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا