اخبارجهانجهان اسلام

حضور کربلایی ها در حرم حضرت زینب سلام الله علیها و تبریک به آن حضرت به مناسبت ولادت پدر بزرگوارشان

جمعی از اهالی شهر مقدس کربلا با حضور در حرم مطهر عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری سلام الله علیها، ضمن زیارت آن حضرت، ولادت با سعادت پدر بزرگوارشان، مولی الموحدین، حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام را تبریک و تهنیت عرض کردند.

این زائران کربلائیِ حرم حضرت زینب سلام الله علیها در حالی وارد حرم مطهر شدند که دسته گل هایی زیبا در دست داشتن و شعارهایی در مدح آن حضرت و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام سر می دادند.

در همین راستا سید عارف نصرالله، مدیر بخش روابط عمومی دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله در شهر مقدس کربلا که در صف مقدم این زائران کربلایی حضور داشت، طی اظهاراتی به خبرنگار اعزامی خبرگزاری اخبار شیعه به سوریه گفت: این کاروان از زائران شهر مقدس کربلا با هدف زیارت حرم مطهر عقیله بنی هاشم و نیز تبریک گفتن به مناسبت میلاد پدر بزرگوار این حضرت، در اینجا حضور یافته اند.

وی در ادامه افزود: این کاروان زیارتی، همچون سال های گذشته، حرکت به سمت حرم مطهر را با پای پیاده از دفتر آیت الله العظمی شیرازی دام ظله در منطفه سیده زینب سلام الله علیها آغاز کرده و به حرم مطهر رسیدند.

سید عارف نصرالله همچنین گفت: زائران کربلایی همچنین این مناسبت عظیم را خدمت امام زمان عجل الله تعالی فرجه و مراجع عظام تبریک و تهنئت عرض کردند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا