اخبارایرانجهان

گلایه احمد پناهیان از اعتراضات در ایران و دستور به کشتن معترضان

باردیگر اظهارات یک روحانی حکومتی وابسته به نظام ولایت فقیه جنجال ساز شد.

شیخ احمد پناهیان که همراه برادرش علیرضا پناهیان همواره سخنران مجالس طرفداران تندروی نظام ولایت فقیه است این بار دستور به کشتن معترضان به شدیدترین شکل آن داد.

ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته که به نظر می رسد از جمع آوری جملات احمد پناهیان از چند سخنرانی اخیر او فراهم شده باشد و در این اظهارات او تایید می کند که بیش از  ۹۹ درصد فحش‌ها و ناسزاها و حرمت شکنی های مردم خطاب به شخص رهبر نظام ولایت فقیه است و فضای مجازی اشباع شده و باید خاتمه پیدا کند. 

جریانهای تندرو در نظام ولایت فقیه همواره تلاش می کنند با امنیتی کردن شرایط و اعلام وضعیت بحرانی و حساس کنونی و اینکه دشمن به جنگ نرم با نظام مشغول است،  نیروهای وفادار به خود را در حالت آماده باش برای سرکوب و خون ریزی بیشتر نگهدارند.

دستگاههای امنیتی و انتظامی با سرکوب خونین اعتراضات پنج ماه اخیر تا حدودی توانستند خیابان ها را موقتا از حضور معترضان در شهرهای بزرگ و کوچک خالی کنند و سپس در مرحله تثبیت خود، دست به اعدام های معترضان زده و با تکیه بر سیاست همیشگی گسترش رعب و وحشت از طریق خشونت و خون ریزی بیشتر، تلاش می کنند مانع از سرگیری حضور خیابانی معترضان در آینده شوند.

احمد پناهیان در تداوم سیاست فوق الذکر و جهت فراهم سازی پشتوانه توجیه دینی برای سرکوب به حدیثی از پیامبر خدا صلی الله علیه و آله متوسل شد؛ و طبق معمول همه سخنرانی های حکومتی منظور از ولی را رهبر نظام ولایت فقیه دانسته و با استناد به این حدیث، معترضان را محارب قلمداد کرده تا مجوز شرعی و قانونی قلع و قمع ایشان را صادر کند.

در ادامه این کلیپ که بین طرفداران پناهیان و به طور کلی حامیان نظام ولایت فقیه دست به دست می شود این روحانی حکومتی می افزاید دین ما دینی نیست که در برابر دشمنی ها سکوت کند و یا انعطاف نشان دهد و پس از آن ضمن ملعون خواندن معترضان خیابانی فرمان به کشتار آن‌ها، آن هم به شدیدترین وجه را صادر می کند. طبق معمول این اظهارات با واکنش گسترده ی کاربران فضای مجازی فارسی زبان مواجه شد و به‌ویژه کاربران توییتر نقدهای خود را همراه با نقل بخش هایی از این اظهارات بازنشر کردند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا