اخبارجهانجهان اسلاممرجعیت شیعه

آغاز به كار بعثه آيت الله العظمى سيد صادق حسينى شیرازی در شهر مقدس كربلا

همزمان با فرارسيدن ماه صفر الأحزان 1444، بعثه بزرگ مرجع جهان تشيع، آيت الله العظمى سيد صادق حسينى شیرازی در شهر مقدس كربلا، فعاليت هاى اربعينى خود را آغاز كرد.

حجت الاسلام شيخ عامر پاشازاده، مدير بعثه ى مرجعيت در شهر مقدس كربلا، در گفتگو با «خبرگزارى اخبار شيعه» از فعاليت هاى اين بعثه سخن گفت و اعلام كرد در بعثه آيت الله العظمى شیرازی در شهر مقدس كربلا، همانند سالهاى گذشته، جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه جهت انجام فعالیتهاى اربعينى بعثه مشاركت می کنند تا حداکثر خدمات ممکن را به زائران حسینی به ویژه در زمینه های آموزشی و دینی ارائه دهند.

وى افزود: از مهم ترین فعالیت های بعثه مرجع عالیقدر در ایام زیارت میلیونی اربعين، پذیرایی و میزبانی از شخصیت های علمی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی و گفت و گو با آنان مى باشد.

پاسخگويى به سوال هاى مختلف در زمينه هاى عقیدتی و اجتماعی برای زائران اربعين، اقامه نمازهای جماعت و پخش جزوات و ويديوهاى آثار آيت الله العظمى شیرازی، بخش ديگرى از فعاليتهاى بعثه معظم له ست.
لازم به ذكر است بعثه آيت الله العظمى سید صادق حسینی شيرازى در شهر مقدس کربلا، خيابان قبله امام حسين عليه السلام ، حوزه سيدالشهداء عليه السلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا