اخبارجهانجهان اسلام

واردات یک کارخانه یخ سازی بزرگ به منظور خدمت به زائران اربعین در شهر مقدس کربلا

کار گروه پروژه ی بزرگ خدمت به زائران از وارد کردن کارخانه ای بزرگ جهت تولید یخ و خدمت رسانی به زائران و مواکب و هیئت هایی که به زائران در ایام اربعین امسال خدمت می کنند خبر داد.

براساس گفته اعضای این هیئت، این کارخانه محصول کشور ترکیه بوده و با دو خط تولید، توانایی ساخت دو هزار قالب یخ در روز را دارد.

همچنین این کارگروه تاکید کرد که این کارخانه هم اکنون به شهر مقدس کربلا رسیده و مراحل نصب و راه اندازی خود را طی می کند تا جهت خدمت رسانی به زائران و مواکب و هیئات در روزهای آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

مسئولان این پروژه اظهار داشتند: با نزدیک شدن به زیارت میلیونی اربعین و افزایش چشمگیر نیاز مردم به یخ جهت خنک کردن شربت ها و آب اشامیدنی و همچنین نگهداری مواد غذایی، این پروژه فعالیت خود را آغاز کرد تا یخ های تولیدی بین کسانی که به زوار خدمت می کنند توزیع گردد.

لازم به ذکر است پروژه عظیم خدمت به زائران هرساله خدمات خود را در قالب های مختلف به زائران و مواکب حسینی ارائه می دهد.

این پروژه عظیم در راستای عمل توصیه های بزرگ مرجع جهان تشیع آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی انجام شده که بر اساس آن، تعداد بسیاری از جوانان تحت مدیریت سید عارف نصرالله مسئول روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی شیرازی در شهر مقدس کربلا در این پروژه سهیم بوده اند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا