اخباراروپاجهان

 برگزاری اولین و بزرگ ترین همایش بزرگ عید غدیر خم با حضور مراکز اسلامی در آلمان

این مراسم که با حضور جمع کثیری از دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ویژه محبان مولی الموحدین امیر المومنین علی علیه السلام و همچنین مجمع اهل البیت علیهم السلام از شهر فرسهایم آلمان ‌و مرکز اسلامی خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله از شهر ورتسبورگ آلمان با میزبانی مرکز اسلامی امام حسین علیه السلام برگزار گردید.

شروع مراسم با قرائت قرآن کریم و در ادامه مدح و مولودی توسط مادحین اهل بیت علیهم السلام و همچنین اجرای سرود از مرکز اسلامی خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله از شهر ورتسبورگ آلمان و همچنین حجت الاسلام سید محمد تقی جوادی با موضوع اهمیت ولایت امیر المومنین علی علیه السلام و زنده نگه داشتن غدیر ایراد سخن نمودند.

شعر و مقاله توسط دکتر هما غنی نماینده ی بانوان مرکز اسلامی خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله از شهر ورتسبورگ آلمان و به نمایندگی تمام بانوان حاضر در مجلس اجرا گردید.

مسابقات بین کودکان و نوجوانان و همچنین قرعه‌کشی کمک هزینه سفر به شهر مقدس کربلا که برنده آن یکی از بانوان حاضر در جلسه بود انجام شد و در پایان از طرف مرکز فرهنگی اسلامی امام حسین علیه السلام به تمام خادمین مراکز اسلامی و مداحان اهل بیت علیهم السلام و همچنین اعضای گروه سرود، لوح سپاس اهدا گردید.

شایان ذکر است که این مراکز اسلامی مستقل بوده و توسط عموم مردم حمایت و اداره می‌شود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا