اخباراروپاجهان

 برگزاری بزرگترین جشنواره حلال اروپا در منچستر انگلیس

بزرگترین جشنواره غذای حلال اروپا، با حضور ده‌ها غرفه‌دار و برنامه‌های مختلف فرهنگی و تفریحی، شهریور ماه آینده در منچستر انگلیس برگزار خواهد شد.

بزرگ ترین جشنواره غذای حلال اروپا قرار است ماه آینده در منچستر آغاز به کار و هزاران نفر از مردم بریتانیا را به خود جذب کند.

انتظار می‌رود که مردم شهرهای اطراف مانند بلکبرن، بولتون، برادفورد و دوزبری از این جشنواره که با حضور بیش از ۱۰۰ غرفه برگزار می‌شود استقبال کنند.

طفیل حسین، مدیر امداد اسلامی بریتانیا گفت: سازمان امداد اسلامی بریتانیا مفتخر است که همکار رسمی جشنواره غذای حلال در منچستر باشد.

وی افزود: این یک رویداد شگفت انگیز در فضای باز خواهد بود و ما مشتاقانه منتظر دیدن هزاران نفر از همه ادیان و طبقات اجتماعی هستیم تا از سرگرمی، جشن‌ها و غذاهای خوشمزه لذت ببرند.

وی همچنین گفت: در این جشنواره فعالیت‌های بسیار خوبی از نمایشگاه‌های سرگرمی گرفته تا فضایی برای بازی کودکان و همچنین محلی برای اقامه نماز وجود خواهد داشت. خانواده‌ها نه تنها از غذاهای خوشمزه در این رویداد لذت می‌برند، بلکه به افراد نیازمند نیز کمک خواهند کرد.

گفتنی است، برگزارکنندگان این جشنواره قصد دارند برای تهیه کمک‌های غذایی به ۵ هزار نفر در سراسر جهان و همچنین بی‌خانمان‌های این کشور کمک مالی جمع آوری کنند.

این جشنواره امسال در BEC Arena برگزار می‌شود که شامل ۴ فضای سرپوشیده و یک نمایشگاه تفریحی در فضای باز است. جشنواره غذای حلال منچستر از ۲۷ تا ۲۸ آگوست در این شهر برگزار خواهد شد.

جشنواره حلال منچستر تنها جشنواره‌ای نیست که در بریتانیا برگزار می‌شود.

جشنواره غذای حلال لندن معمولاً در سپتامبر هر سال برگزار می‌شود و هزاران علاقه‌مند را به خود جذب می‌کند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا