آسیااخبارجهانجهان اسلامعراقموسسات جهانی شیعه

بازدید وکیل وزیر کار و شئون اجتماعی عراق از مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام

خانم دکتر “عبیر چلبی” وکیل وزیر کار و شئون اجتماعی عراق در بازدید از مقر مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام، با حجت الاسلام و المسلمین شیخ “مصطفی محمدی” ریاست این مؤسسه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ در این دیدار، ریاست مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام درباره فعالیت های این مؤسسه توضیحاتی ارائه داد و در ادامه طرفین درباره راه های همکاری و تعامل بیشتر بین مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام و وزارت کار و شئون اجتماعی عراق، با هدف خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به طبقه محروم و نیازمند و بخصوص ایتام عراق، صحبت کردند.

همچنین دکتر چلبی و حجت الاسلام و المسلمین محمدی در این دیدار درباره جدید ترین تحولات و دستاوردهای طرح “منشور حمایت از ایتام عراق” به گفتگو و تبادل نظر پرداخته و بر اهمیت تصویب قانونی رسمی جهت تأسیس کمیته پشتیبانی و حمایت از ایتام عراق تأکید کردند.

در این دیدار وکیل وزیر کار و شئونات اجتماعی عراق آمادگی خود برای همکاری کامل و سازنده با طرح “منشور حمایت از ایتام عراق” را اعلام کرد و گفت: بنده شخصا پیگیر تصویب قانون این طرح که قبلا به کمیته قانونی مربوطه ارائه شده، خواهم بود.

گفتنی است، بازدید وکیل وزیر کار و شئونات اجتماعی عراق و هیئت همراه از مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام پس از آن صورت گرفت که آنان به زیارت حرم مطهر امام حسین و حضرت عباس علیهما السلام مشرف شدند.

لازم به یادآوری است، مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام از مراکز مرتبط با دفتر مرجعیت شیعه، حضرت آیت الله العظمی حاج سید “صادق حسینی شیرازی” دام ظله در شهر مقدس کربلا به شمار می رود که طی چند سال اخیر در زمینه حمایت از ایتام عراق، گام های مؤثری برداشته است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا