آسیااخبارجهانجهان اسلام

هندوها خواستار ممنوعیت اقامه نماز در مکان های عمومی شدند

یک سازمان هندو، مجموعه‌ای متشکل از 22 واحد محلی از گروه های راست‌گرا خواستار ممنوعیت فوری اقامه نماز در مکان‌های عمومی در سراسر شهر هزاره شد و تهدید به راه‌اندازی تظاهرات گسترده در سراسر ایالت کرد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ یک هیئت پنج نفره از این سازمان به رهبری «ماهاویر بهاردواج» تذکرنامه ای به دفتر معاون کمیسر ارائه کرد و خواستار ممنوعیت نماز در مکان های عمومی برای حفظ هماهنگی و صلح عمومی در منطقه شد.

در این نامه آمده: اعضای این گروه چهارم اکتبر با معاون کمیسر تماس گرفته و یادداشتی را برای ممنوعیت نماز در مکان‌های عمومی ارائه کرده‌اند، اما حتی پس از سه هفته هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

در این نامه آمده: بر اساس اتفاق آرا صورت گرفته از سوی گروه‌های دو جامعه مذهبی و رهبران سیاسی ارشد در نشستی با مدیریت منطقه ای در سال ۲۰۱۸ افراد از مذاهب مختلف نمی توانند از فضاهای عمومیبرای ادای مناسک خود استفاده کنند و نخست وزیر نیز این تصمیم را تایید کرده بود.

در پایان این نامه آمده: ما می‌خواهیم بگوییم که مردم نمی‌توانند اقامه نماز در مکان های عمومی را تحمل کنند و باید در اسرع وقت از این کار جلوگیری شود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا