آمریکااخبارجهانجهان اسلامعلم و فناوریفرهنگ و هنر

کتاب درباره سیره پیامبر خدا صلی الله علیه و آله پرفروش‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین کتاب در آمریکا

کتابی درباره زندگی پیامبر خدا صلی الله علیه و آله، اثر «کارن آرمسترانگ» نویسنده ایرلندی پر فروش ترین کتاب در ایالات متحده آمریکا به شمار می آید.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ وی در این باره گفت: کتاب «محمد: سیره نبی اسلام» را با هدف ارائه تصویر واقعی از اسلام و رسول خدا صلی الله علیه و آله نوشتم. این کتاب، واقعیت هایی درباره پیامبر صلی الله علیه و آله را فاش کرده و تصویر دروغینی را که “سلمان رشدی” برای غرب به نمایش گذاشت را تصحیح کرده است.

این کتاب شامل مطالعه تطبیقی سه مذهب ابراهیمی است. نویسنده در این کتاب به تاثیر غرب بر مسلمانان و تصحیح تصویر مخدوش شده اسلام در میان غربی ها پرداخته است.

“کارن آرمسترانگ” کتاب «محمد: رسولی برای زمان ما» را نیز در سال 2006 میلادی چاپ و منتشر کرد. این کتاب، بخشی از مجموعه «زندگی برجسته» است که به زندگی شخصیت های بزرگ تاریخی می پردازد.

این کتاب دومین کتاب از تالیفات وی درباره رسول خدا صلی الله علیه و آله به شمار می آید. در این کتاب ها نحوه درک مسلمان از پیامبرشان و دیدگاه شان نسبت به او و چگونگی اعتقاد و تقدیس او را روایت می کند.

“کارن آرمسترانگ” پیامبر صلی الله علیه و آله را زاهد و مصلح سیاسی و اجتماعی توصیف می کند و بر ویژگی عقلانیت و حلم او تاکید می کند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا