آسیااخبارجهانجهان اسلامعراق

افتتاح مرکز رسانه ای و فرهنگی امام حسین علیه السلام در استانبول

مرکز رسانه ای و فرهنگی امام حسین علیه السلام با هدف ارائه مبانی دین اسلام و گفتگو و همزیستی مسالمت آمیز در استانبول ترکیه افتتاح شد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ مرکز رسانه ای و فرهنگی امام حسین علیه السلام با همکاری آستان مقدس حسینی و یک موسسه شیعی در شهر استانبول ترکیه افتتاح شد.

افتتاح مرکز رسانه ای و فرهنگی امام حسین علیه السلام در استانبول

مراسم افتتاحیه این مرکز رسانه ای و فرهنگی با حضور یک هئیت رسانه ای از آستان مقدس حسینی، مسئولان موسسه اهل بیت علیهم السلام، «ضیاء عامری» نماینده کنسول عراق در استانبول، نمایندگان انجمن علمای جعفری زینبیه، تعدادی از اصحاب رسانه ترکیه و شماری از اقلیت های عراقی در ترکیه برگزار شد.

«حسن علی کاظم» معاون رسانه آستان مقدس حسینی با تبریک اعیاد ماه ذی الحجه، گفت: نقش رسانه و همکاری فرهنگی و دینی به منظور ارائه مبانی دین اسلام که خواهان گفتگو و همزیستی مسالمت آمیز است، بر کسی پوشیده نیست. ما امروز اولین سازه را در دستان شما قرار می دهیم تا ماموریت این مرکز آغازی برای پروژه های مهمتری باشد.

کاظم افزود: ما از همه پیشنهادات، ایده ها و برنامه های کاری مختلفی که این مرکز می تواند در آنها همکاری کند، استقبال می کنیم و نگاه مشترکی برای کار مستمر و جدی داریم.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا