آسیاآفریقااخباراسترلیاجهانجهان اسلامعراقهيئت ها و شعائر حسينى

عزاداری شیعیان استرالیا، ماداگاسکار و عراق در سوگ امام جواد علیه السلام

روز گذشته همزمان با سالروز شهادت امام جواد علیه السلام، هزاران تن از عاشقان و شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در نقاط مختلف جهان، با حضور در حسینیه ها و مساجد، به عزاداری بر آن امام همام پرداختند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ مسجد و حسینیه آل یاسین، از مراکز مرتبط با دفتر مرجعیت شیعه، حضرت آیت الله العظمی حاج سید “صادق حسینی شیرازی” (مد ظله)، در شهر سیدنی پایتخت کشور استرالیا، مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جواد علیه السلام را برگزار کرد.

عزاداری شیعیان استرالیا، ماداگاسکار و عراق در سوگ امام جواد علیه السلام

با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت های کرونایی از سوی دولت استرالیا، این مراسم بدون حضور عزاداران در حسینیه و به صورت پخش زنده از صفحه های مجازی حسینیه آل یاسین برگزار گردید.

مرکز اهل البیت علیهم السلام، از مراکز مرتبط با دفتر مرجعیت شیعه در شهر ماجنگا در کشور ماداگاسکار نیز شاهد برگزاری مراسم های عزاداری به مناسبت ایام شهادت حضرت جواد الائمه علیه السلام بود و در این مراسم ها جمعی از شیعیان و پیروان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام حضور یافتند و پس از گوش سپردن به بیانات سخنران مراسم، به اقامه عزاداری پرداختند.

مراسم های عزاداری سالروز شهادت امام جواد علیه السلام به صورت با شکوهی در حسینیه بزرگ قصر الزهراء سلام الله علیها، از مراکز مرتبط با مرجعیت در شهر مقدس کاظمین و نیز در دفتر مرجعیت شیعه در شهر بصره عراق برگزار شد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا