آسیااخبارجهانجهان اسلامعلم و فناوریفرهنگ و هنرلبنان

برگزاری برنامه های قرآنی دارالقرآن آستان مقدس حسینی در مقام سیده خوله در شهر بعلبک لبنان

دارالقرآن آستان مقدس حسینی از برگزاری برنامه های قرآنی در مقام سید خوله در شهر بعلبک لبنان خبرداد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ دارالقرآن کریم آستان مقدس حسینی شعبه لبنان درچارچوب فعالیت های قرآنی خارج از عراق در به کمک شعبه لبنان خود برنامه ای قرآنی داخل مقام سیده خوله بنت امام حسین علیه السلام در شهر بعلبک برگزار کرد.

برگزاری برنامه های قرآنی دارالقرآن آستان مقدس حسینی در مقام سیده خوله در شهر بعلبک لبنان

منتظر المنصوری، از مسئولان این دارالقرآن کریم لبنان گفت: برپایی برنامه های قرآنی در بقاع متبرک ائمه اهل بیت علیهم السلام و ذریه آنها از جمله فعالیت های آستان مقدس حسینی است.

کارکنان این شعبه برنامه قرآنی را در صحن شریف مقام سیده خوله سلام الله علیها برگزار کردند و حضور زائران از مناطق مختلف لبنان در این مقام شریف را برای برگزاری این برنامه قرآنی مغتنم دانستند.

«سید علی ابوالحسن» مسئول شعبه دارالقرآن کریم در لبنان گفت: برنامه های قرآنی میدانی و متنوعی با حضور گسترده زائران برگزار شد که اجرای مسابقات، طرح سوال های قرآنی، آزمون تلاوت صحیح سوره فاتحه و سوره های کوچک از جمله این برنامه ها بود.

ابوالحسن افزود: تجلیل از زائران در مسابقات از طریق اعطای هدایای تبرکی، کتابچه هایی درباره آداب قرآن کریم و مجلات تخصصی ویژه کودکان از انتشارات آستان مقدس حسینی انجام شد.

این دارالقرآن ماه گذشته نیز برنامه دوره های قرآنی تابستان امسال را از طریق برگزاری محفل و گردهمایی به میزبانی مقام حضرت سازی علیه السلام در شهرک عدلون در صیدا با حضور شماری از قاریان و استادان و دانشجویان شرکت کننده آغاز کرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا