اخباراروپاجهان

بانوی مددکار مسلمان؛ در لیست بهترین شهروندان سال اوکراین

بانوی مددکار مسلمان؛ در لیست بهترین شهروندان سال اوکراینیک بانوی مسلمان اوکراینی به دلیل فعالیت‌های مددکاری به‌ ویژه مبارزه با کرونا در لیست ۱۰ مدیر و تلاشگر زن برتر سال اوکراین قرار گرفت.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ تلاش‌های اجتماعی یک زن مسلمان که او را از جمله 10 شهروند برتر اوکراین قرار داد.

بانوی مددکار مسلمان؛ در لیست بهترین شهروندان سال اوکراین

دولت محلی کی‌یف، اولنا میروننکو(ام عبدالله) بانوی مسلمان اوکراینی را هم‌زمان با روز جهانی زن به عنوان یکی از ۱۰ مدیر زن برجسته در سال ۲۰۲۰ در این شهر انتخاب و بر این اساس به او گواهی بهترین شهروند سال را اعطا کرد.

این گواهی تقدیر در سال ۲۰۲۰ به فعالیت‌های برتر در زمینه مبارزه با کرونا اختصاص داشت و ام عبدالله بر اساس تلاش‌های خود به عنوان رئیس «انجمن زنان اسلامی مریم سلام الله علیها» وابسته به اتحادیه سازمان‌های اجتماعی پیشگام در مبارزه با کرونا در اوکراین انتخاب شد. او همچنین با اتحادیه مسلمانان اوکراین نیز که عضوی از آن است، همکاری‌های برجسته‌ای داشته است.

ویتالی کلیچکو، شهردار کی‌یف و قهرمان اسبق بوکس سنگین‌وزن جهان نیز در حین تقدیم گواهینامه‌های تقدیر به این بانوان آنها را الگویی در جامعه کی‌یف دانست که در شرایط همه‌گیری و قبل از کاسته شدن از محدودیت‌های مربوط به پیشگیری از آن، شرایط سختی را پشت سر گذاشتند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا