اخباراروپاجهان

مجازات سبک برای زنی که ۱۴ هزار یورو خسارت به مسجد وارد کرد

زنی که دو بار با ورود غیرقانونی به محوطه مسجدی در استوک-آن-ترنت شهری در مرکز انگلستان، و مخدوش کردن ساختمان به مسجد و تخریب اموال آن، ۱۴ هزار یورو خسارت وارد کرده بود، سرانجام زندانی شد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ “کاجا ترودزیک” ۲۳ ساله ، از نورتوود ، به زور وارد مرکز جامعه النور در ناحیه تونستول در استوک-آن-ترنت شد.

مجازات سبک برای زنی که ۱۴ هزار یورو خسارت به مسجد وارد کرد

کاجا ترودزیک با رز سینگر و یک مرد شبانه وارد مرکز جامعه النور شد.

این مسجد در یک ساختمان سه طبقه ویکتوریایی واقع شده که اکنون به یک مرکز آموزشی اسلامی و مسجد تبدیل شده است.

آن‌ها نه تنها اقدام به تخریب اموال مسجد کرده‌اند، بلکه برخی از وسایل آن را نیز به سرقت برده‌اند.

اما ترودزیک یک هفته بعد با مرد دیگری به نام کایران ناکس ۲۷ ساله بازگشت.

هر دو نفر پس از نوشتن شعارهایی با رنگ قرمز بر دیوار مسجد، درب ورودی را شکسته، به زور وارد شدند و ۱۴ هزار و ۲۵۰ یورو خسارت وارد کردند. آنها همچنین رنگ سفید را روی دیوار آجری خارجی پاشیدند.

این دو توسط یک عضو مسجد شناخته شدند و معلوم شد در مغازه‌ای در شهر کار می‌کنند. همچنینی پس از انتشار تصاویر دوربین مدار بسته از متجاوزان، سینگر خودش را تحویل داد.

گفتنی است محکومیت این افراد که خسارات زیادی به مسجد وارد کرده‌اند بسیار ناچیز بوده است.

ترودزیک به مدت ۱۰ ماه زندانی شده، به سینگر قرار است کار اجباری ۱۸ ماهه داده شود و ناکس نیز ۸ ماه حبس تعزیری گرفته که تا ۱۸ ماه تعلیق شده است. متهم ردیف چهارم نیز بعداً محکوم خواهد شد.

دادستان جیمی اسکات گفت که ترودزیک، سینگر و یک مرد در ساعت ۲۱ شب ۲۴ ژوئن ۲۰۱۹ وارد مرکز جامعه النور در خیابان اولدکورت شدند. آن‌ها از کپسول گاز برای شکستن پنجره‌ها استفاده کرده‌ بودند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا