آسیااخبارجهانجهان اسلامعتبات و اماکن مقدسهعراقفرهنگ و هنر

برگزاری محفل قرآنی زنانه در روز میلاد حضرت زهرا در حرم کاظمین

در سالروز میلاد مبارک حضرت فاطمه سلام الله علیها، محفل قرآنی زنانه ای در حرم مطهر امامین کاظمین علیهما السلام برگزار شد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ دبیرخانه آستان مقدس کاظمین از برگزاری محفل قرآنی به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در صحن کاظمی خبر داد.

برگزاری محفل قرآنی زنانه در روز میلاد حضرت زهرا در حرم کاظمین

شعبه امور بانوان در واحد ارشاد دینی در آستان مقدس کاظمین این محفل قرآنی را به مناسبت میلاد ام الائمه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در رواق سیده آمنه بنت وهب در صحن کاظمی برگزار کرد.

گفتنی است، این محفل قرآنی با نظارت “بتول جبار” حافظ عراقی قرآن و با مشارکت دانشجویان دوره های قرآنی و جمعی از زایران حرمین کاظمین برگزار شد.

شعبه امور بانوان در واحد ارشاد دینی در آستان مقدس کاظمین همچنین اعلام کرد: باید همه اخلاق خود را مزین به فضایل این بانوی بزرگ اسلام کنند و به ثقلین (کتاب و عترت) پایبند باشند تا شفاعت شان را به دست بیاورند.

در همین حال دکتر “حسن الشمری” دبیرکل آستان مقدس کاظمین تمایل به گسترش طرح قرآنی و نشر فرهنگ کتاب الهی بین محافل اجتماعی مختلف دارد. این دبیرخانه تلاش دارد تا این هدف را با برگزاری و میزبانی و مشارکت در محافل، فعالیت ها و مسابقه های قرآنی نهادینه کند.

در پایان لازم به یادآوری است، این محفل قرآنی به منظور شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه های مرجعیت عالیقدر شیعیان برگزار شد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا