آسیااخبارجهانجهان اسلامعراق

معاون خلیفه داعش کشته شد

نخست وزیر عراق از به هلاکت رسیدن معاون خلیفه یا همان سرکرده گروهک تروریستی داعش در عراق خبر داد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ “مصطفی الکاظمی” نخست وزیر عراق طی اظهاراتی از به هلاکت رسیدن معاون خلیفه یا همان سرکرده گروهک تروریستی داعش در عراق خبر داد و افزود: فردی که خود را معاون خلیفه داعش می‌ خواند، در عملیات ارتش عراق به هلاکت رسید.

معاون خلیفه داعش کشته شد

الکاظمی با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود در تویتر، نوشت: نیروهای عراقی موفق شدند در یک عملیات پیش ‌دستانه، “ابویاسر العیساوی” از فرماندهان گروه تروریستی داعش و از اصلی ترین سرکردگان گروه تروریستی داعش که خود را والی عراق می‌خواند را به هلاکت برسانند.

در ادامه این توئیت آمده: ملت عراق اگر وعده دهد، وفا می ‌کند. گروهک‌ تروریستی داعش را به پاسخ زلزله ‌وار تهدید کردیم و این پاسخ در یک عملیات پیش ‌دستانه و از سوی قهرمانان ما با هلاکت “ابویاسر العیساوی” سرکرده شر یا کسی که خودش را «معاون خلیفه و والی عراق» می‌ خواند، به وقوع پیوست.

گفتنی است، در پی انفجارهای تروریستی هفته گذشته در مرکز بغداد که ده‌ها شهید و زخمی بر جای گذاشت و داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت، ارتش عراق و نیروهای مسلح این کشور عملیات ‌های خود علیه تروریست‌های داعشی را تشدید کرده ‌اند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا