اخباراروپاجهانجهان اسلامرسانه های شیعهفرهنگ و هنر

اولین فیلم سینمایی بین المللی درباره زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها

اولین فیلم بین المللی درباره زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با نام (بانوی بهشت) «The Lady Of Heaven» به تهیه کنندگی شرکت United Kingdom و کارگردانی «جان استیونسن» ساخته شد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ داستان این فیلم درباره یک کودک عراقی است که در سایه جنگ در کشورش زندگی می کند. وی حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها را به عنوان الگو در زندگی قرار می هد تا اهمیت و قدرت صبر را بیاموزد.

فیلم سینمایی بانوی بهشت

این کودک عراقی مادرش را از دست می دهد و پس از آن در خانه جدیدی زندگی می کند.

مادربزرگ مهربانش زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها را برای وی روایت می کند و می گوید که آن حضرت چگونه به دست غاصبین خلافت و مدعیان دروغ ولایت به شهادت می رسد.

این فیلم همچنین به سنی های تندروی داعش و دیگر گروه های تروریستی پرداخته و آنها را ادامه دهنده زاه غاصبین خلافت و مدعیان ولایت معرفی می کند.

کودک حاضر در این فیلم، زندگی این بانوی بزرگ اسلام را سرمشق و الگوی خود در زندگی قرار می دهد تا بتواند با صبر و بردباری در مقابل سختی ها و مشکلات بایستد.

این فیلم در کانادا و جورجیا فیلم برداری شده است و مدت آن دو ساعت و 20 دقیقه است.

در این فیلم «ری فیرون»، «مارک انتونی برایتون»، « دنیس بلک» و «اسکار گارلند» ایفای نقش کردند.

هزینه ساخت این فیلم بیش از 15 میلیون دلار آمریکا شده که یکی از شبکه های ماهواره ای شیعی از طریق کمک های مردمی و تبرعات شیعیان از کشورهای مختلف دنیا تهیه نموده است.

تریلر این فیلم چندی پیش در شبکه بین المللی «Filmselect trailer» در یوتیوب پخش شد.

گفتنی است، تاکنون 250 فیلم درباره حضرت مسیح علیه السلام، 120 فیلم درباره حضرت موسی علیه السلام، 80 فیلم درباره پیامبران دیگر و 9 فیلم درباره حضرت مریم سلام الله علیها ساخته شده است. اما درباره زندگی صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها فیلمی وجود نداشت.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا