اخباراروپاجهان اسلام

انتقاد مسئولان ۷۰ شهر فرانسه از سیاست های اسلام ستیزانه دولت

مسئولان 70 شهر مختلف در فرانسه در نامه ای به سیاست های دولت “امانوئل مکرون” رئیس جمهور فرانسه که اسلام و مسلمانان را هدف قرار داده، انتقاد کرده و اعلام کردند که “این سیاست ها فرانسه را به سمت فاشیسم می کشاند”.

به گزارش شیعه ویوز به نقل از عربی 21، مسئولان این 70 شهر در نامه ای اعلام کردند: دولت فرانسه به آزادی بیان و جمعیت ها و انجمن ها حمله می کند، به جای اینکه راه مبارزه با تروریسم را بازنگری کند.

امانوئل مکرون

در این نامه آمده: حمله علیه مسلمانان هجمه به شهروندان فرانسوی به شمار می آید و دولت از حملات مسلحانه به عنوان ابزاری برای سرزنش مسلمانان استفاده می کند.

این مسئولان اعلام کردند: تحولات اخیر در فرانسه به عنوان بهانه ای برای تحت فشار قرار دادن مسلمانان و انجمن های اسلامی است.

مسئولان این 70 شهر فرانسه در نامه خود با اشاره به تعطیلی جمعیت امدادی «برکت سیتی» و «جمعیت ضد اسلام هراسی فرانسه» اعلام کردند: تعطیلی این جمعیت ها درحالی است که این جمعیت ها هیچ ارتباطی با حادثه کشته شدن معلم فرانسوی ندارند.

در این نامه تاکید شده: اقدامات دولت فرانسه نژادپرستانه و مغایر با قانون اساسی است.

این مسئولان اعلام کردند: آنچه با نام سکولاریسم انجام می شود، در واقع برخورد نژادپرستانه و غیر انسانی با شهروندان مسلمان است و دولت فرانسه امروز در حقیقت در فاشیسم غرق است.

مسئولان این 70 شهر فرانسه با هشدار نسبت به وخامت وضعیت این کشور اعلام کردند: وضعیت در فرانسه خطرناک است. باید این وسواس علیه مسلمانان و اسلام پایان یابد چرا که کشور را به سمت فاشیسم می کشاند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا