آسیااخبارجهانجهان اسلام

خرید ملک توسط قاچاقچی های اسرائیلی در دبی

یک رسانه اسرائیلی از خرید ملک توسط قاچاقچی های مواد مخدر اسرائیلی در دبی خبر داد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ شبکه 12 تلوزیون اسرائیلی با انتشار گزارشی در مورد فعالیت های اقتصادی بازرگانان اسرائیل در امارات، از خرید ملک توسط قاچاقچی های مواد مخدر و فعالان حوزه پولشویی اسرائیل، در دبی پرده برداشت.

خرید ملک توسط قاچاقچی های اسرائیلی در دبی

این شبکه در ادامه افزود: این قاچاقچی های مواد مخدر و فعالان حوزه پولشویی اسرائیل به این نتیجه رسیده اند که راحت تر می توانند به فعالیت های غیر قانونی خود در امارات ادامه دهند لذا بخش زیادی از فعالیت خود را به دبی منتقل کرده اند.

شبکه 12 تلوزیون اسرائیل که به نقل از یک افسر اسرائیلی که خواست نامش فاش نشود، این گزارش را منتشر می کرد، همچنین اعلام کرد که این قاچاقچی های مواد مخدر و فعالان حوزه پولشویی اسرائیل در قالب بازرگان، وارد امارات شده و فعالیت خود را به طور گسترده آغاز کرده اند اما در حقیقت افرادی خطرناک هستند. آنها تعدادی هتل و رستوران هم خریدار کرده اند تا پوششی برای فعالیت های خود ایجاد کنند اما در واقع به تجارت کوکائین و پولشویی می پردازند.

این افسر اسرائیلی افزود: ما اطلاعات کامل این قاچاقچی های مواد مخدر و فعالان حوزه پولشویی اسرائیلی را که بیش از یک ماه است فعالیت های خود را در امارات آغاز کرده اند، به طور کامل جمع کرده و دسته بندی کرده ایم و به آنها توصیه می کنیم هر چه زودتر به فعالیت خود پایان دهند زیرا احتمال بازداشت آنان وجود دارد و در آن صورت بدون شک به دهها سال حبس و یا حتی شاید به اعدام محکوم خواهند شد.

گفتنی است، امارات متحده عربی، اولین کشور عربی و به اصطلاح اسلامی بود که برقراری روابط رسمی و آشکار خود با اسرائیل را رسما اعلام کرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا