آمریکااخباراروپاجهان

«شورای سازمان های اسلامی آمریکا» خواستار تحریم کالاهای فرانسوی شد

در ادامه اعتراضات سازمان‌ها و نهادهای اسلامی به مواضع ضد اسلامی فرانسه، «شورای سازمان های اسلامی آمریکا» (USCMO) به تازگی با صدور بیانیه‌ای خواستار تحریم کالاهای فرانسوی شد.

«شورای سازمان های اسلامی آمریکا» (USCMO) در بیانیه ای خواستار تحریم کالاهای فرانسوی شد و گفت: ما در رابطه با فشارهای متعصبانه و رفتارهای تبعیض آمیز دولت فرانسه و رئیس جمهور این کشور علیه اسلام و مسلمان، متعجب هستیم.

در این بیانیه که در راستای محکومیت اقدامات اسلام ستیزانه و اهانت به پیامبر اکرم (ص) در فرانسه صادر شده است، تاکید شده که فرانسه به دلیل رشد سکولاریسم و تبعیض علیه مسلمانان شاهد بحران اجتماعی است که این مسئله خطر بزرگی برای فرانسه به شمار می آید.

شورای سازمان های اسلامی آمریکا تاکید کرده که دولت فرانسه به ریاست ماکرون، 6 میلیون و 600 هزار مسلمان را که نزدیک به 10 درصد از ساکنان این کشور را تشکیل می دهند، به سمت زندگی کردن در حومه شهرها سوق داده است.

شورای مزبور افزود: ماکرون برای سرپوش گذاشتن بر سیاست های اقتصادی و اجتماعی شکست خورده خود، برای جلب رضایت و کسب آرای رای دهندگان افراطی تلاش می کند.

شورای سازمان های اسلامی آمریکا با بیان اینکه ماکرون سیاست ضد اسلامی را در پیش گرفته است از همه مسلمانان جهان خواست تا کالاهای فرانسوی را تحریم کنند تا زمانی که دولت فرانسه از رویکرد پوپولیستی خود دست بردارد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا