آسیااخباربحرینجهانجهان اسلامعربستان سعودی

فروش میوه و سبزیجات اسرائیلی در مکه و مدینه!

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ گزارش های منتشر شده در رسانه های اقتصادی اسرائیل حکایت از آن دارد که بازرگانان صهیونیست در حال برنامه ریزی برای شروع صادرات و تأمین میوه و سبزیجات برای عربستان و امارات در آینده ای نزدیک هستند.

بدون شک با تحقیق این امر، در آینده ای نه چندان دور شاهد خرید و فروش میوه و سبزیجات و حتی دیگر خوراکی ها و محصولات اسرائیلی در شهرهای مختلف عربستان و امارات و از جمله شهرهای مقدس مانند مکه مکرمه و مدینه منوره خواهیم بود.

لازم به ذکر است سه شنبه گذشته پارلمان صهیونیستی (کنست) قانون دوستی و همپیمانی با بحرین را رسما تصویب کرد.

بعد از تصویب این قانون، “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصویب را “اقدامی بزرگ در حمایت از اقتصاد” نامید و گفت: این توافق صورت گرفته بین اسرائیل و بحرین، اقدامی بزرگ در حمایت از اقتصاد ما خواهد بود و بر زندگی همه شهروندان اسرائیلی تأثیر خواهد گذاشت.

نتانیاهو همچنین افزود: برای مثال اکنون مشاهده می کنید بخاطر امضای این توافقنامه صلح، کشتی های بازرگانی امارات در بندر حیفا پهلو گرفته و محصولات ما را جابجا می کنند!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: همچنین مشاهده می کنید پروازهای هواپیمایی اسرائیل به سمت هند بر فراز آسمان عربستان سعودی صورت گرفت یعنی راه کوتاه تر و به صرفه تر. بخاطر این توافقنامه صلح، ما خواهیم توانست لوله های نفتی از خلیج [فارس] به اسرائیل و از اینجا به اروپا بکشیم. این یعنی یک انقلاب حیاتی واقعی!

لازم به ذکر است اسرائیل و بحرین 15 سپتامبر 2020 میلادی در مراسمی با حضور مقامات ارشد آمریکا و نیز امارات، توافقنامه صلح امضا کردند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا