آمریکااخبارجهان

مشاور اوباما: شکست ترامپ اتفاقی بزرگ برای مسلمانان آمریکاست

به گزارش شیعه ویوز؛ اظهارات متفاوت و تاثیرگذار “وان جونز” مشاور سابق “باراک اوباما” پیشین ایالات متحده آمریکا در برنامه تلویزیونی شبکه CNN همزمان با اعلام پیروزی “جو بایدن” نامزد دموکرات ها در انتخابات آمریکا، بازتاب گسترده ‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته بخصوص اینکه او در بخشی از اظهاراتش اشک می ریخت.

“وان جونز” به عنوان مهمان برنامه شبکه CNN همزمان با اعلام پیروزی بایدن گفت: شکست قابل پیش بینی “دونالد ترامپ” برای صلح مردم آمریکا به خصوص جامعه مسلمانان و خانواده های مهاجر و رنگین پوستان، اتفاقی بزرگ به شمار می رود.

مشاور سابق اوباما در پاسخ به این پرسش مجری CNN که “به چه چیزی فکر می کنی” گفت: من نمی توانم نفس بکشم. “جورج فلوید”، شهروند سیاه پوست آمریکایی که نفس نفس زدن های او در ماه می توسط مأموران پلیس سفیدپوست در “مینه سوتا” در زمان ریاست جمهوری ترامپ کشته شد، موجب شده که هنوز هم احساس کنیم که نمی توانیم نفس بکشیم.

جونز ادامه داد: از صبح امروز، پدر بودن راحت تر است. اینکه بتوانی به بچه خود بگویی که شخصیت مهم است، راستگویی و صداقت مهم است، انسان خوب بودن مهم است و خلاف اینها بودن، قطعا راه ساده تری است اما یک روزی دودش در چشم خودت خواهد رفت.

وی همچنین گفت که امروز مسلمانان و نژادهای مختلف در آرامش بیشتری زندگی می کنند و زجرهایی که در این مدت کشیدند را نمی کشند.

لازم به ذکر است، این کلیپ در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده بین المللی پیدا کرده و بسیاری از مسلمان را تحت تاثیر قرار داده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا