اخبار

تجلیل از فرزندان شهدای الحشدالشعبی در کربلا

مؤسسه فرهنگی و نیکوکاری رسول اعظم صلی الله علیه وآله، در خلال جشن‌های گرامیداشت عید غدیر در شهر مقدس کربلا، از جمع کثیری از فرزندان شهدای نیروهای مدافع عتبات و

مؤسسه فرهنگی و نیکوکاری رسول اعظم صلی الله علیه وآله، در خلال جشن‌های گرامیداشت عید غدیر در شهر مقدس کربلا، از جمع کثیری از فرزندان شهدای نیروهای مدافع عتبات و مقدسات عراق (الحشدالشعبی) تجلیل کرد.

این مراسم با حضور شخصیت های دینی، سیاسی و عشایری همراه بود.

به گزارش شیعه ویوز، مراسم تجليل در سالن مناسبت های شهرک مسکونی دُرَّة کربلا برگزار شد و حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین امیری در آن طى سخنانى به بیان برخی از فرمایشات مرجعيت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله پرداخت. 

وی در سخنانش با اشاره به فداکاری های شهدا و خانواده های آنان در راستای دفاع از اماکن مقدس و در رأس آن ها شهر مقدس کربلا بر لزوم توجه به حرمت و قداست این شهر تأکید کرد. 

سید عارف نصرالله، مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه و مسئول مؤسسه رسول اعظم صلی الله علیه وآله دومین سخنران این مراسم بود. 

وی نیز در سخنان خود بر لزوم جانبداری از خانواده های ایثارگر و ارائه حمایت های کامل به ایتام تاکید کرد. 

در پایان این مراسم و پس از مدیحه سرایی، شعرخوانی و اجرای نمایش، هدایایی از سوی مؤسسه رسول اعظم صلی الله علیه وآله به فرزندان شهدای الحشدالشعبی اهدا گردید.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا