آسیااخبارعراقلبنانموسسات جهانی شیعه

راه اندازی پروژه «آشپزخانه سیار» با هدف امدادرسانی به آوارگان لبنانی از سوی مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام

مؤسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام در شهر مقدس کربلا (تحت اشراف دفتر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی) پروژه «آشپزخانه سیار» را برای ارائه وعده های غذایی به خانواده های آواره و جنگ زده لبنانی راه اندازی کرد.

طبق اعلام مسئولان این مؤسسه از اولین روزهای جنگ که باعث آوارگی و مهاجرت صدها خانواده در لبنان شد، مؤسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام پروژه «آشپزخانه سیار» را راه اندازی کرده است.

عوامل اجرائی و کارکنان این مؤسسه با مشارکت تعدادی از جوانان مؤمن داوطلب و با همکاری مؤسسه خیریه IHC و مجموعه شبکه های ماهواره ای امام حسین علیه السلام و با هماهنگی دفتر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیرازی یک آشپزخانه سیار را در اردوگاه های میزبان خانواده های آواره لبنانی راه اندازی کردند.

سرکار خانم یاسین از اعضای تیم داوطلب فعال در این پروژه در این زمینه اظهار داشت: آشپزخانه سیار از روزهای اول آغاز جنگ در کشور لبنان راه اندازی شده است و همچنان به ارائه وعده های غذایی به خانواده های بی پناه در اردوگاه ها ادامه می دهد.

این پروژه در چارچوب پروژه «باهم برای کمک به لبنان» که توسط مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام راه اندازی شده است، اجرا می شود.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا