اخبارجهانجهان اسلامعراق

اداره برق و شهرداری کربلا برنامه های خود را برای زیارت اربعین اعلام کردند

شهرداری کربلا بخشی از برنامه های خود برای استقبال از زیارت میلیونی اربعین، به منظور ارائه بهترین خدمات به زائران و حفظ نظافت عمومی در سراسر استان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه، مهندس حسن الشریفی شهردار کربلا، در این رابطه گفت: شهرداری کربلا، تمام توان خود را در هشت منطقه زیر مجموعه خود به کار گرفته است.

وی در ادامه افزود: علاوه بر آن، بخش های مختلف شهرداری مانند فضای سبز، کارگاه ها، ماشین آلات، محیط زیست، بخش پروژه ها و برنامه ریزی، هم چنین تیم رسانه ای و کمپین های تبلیغاتی که به منظور اشاعه فرهنگ، فعالیت های شهرداری را در میان زائران پوشش می دهند، نیز در خدمت رسانی به زیارت اربعین آماده شده اند.

الشریفی خاطرنشان کرد: شهرداری کربلا برای خدمات رسانی به زائران اربعین و حفظ اموال عمومی با تمرکز بر حفظ نظافت در سراسر استان تلاش فراوانی را آغاز کرده، همچنین تعداد زیادی از پاکبان های موظف و داوطلب جهت نظافت در سطح شهر فعالیت می کنند.

مهندس مالک سلام باقر رئیس اداره تعمیر و نگهداری برق کربلا نیز در رابطه با برنامه های این مجموعه به مناسبت ایام اربعین گفت: عوامل اجرایی این اداره برای حفظ روشنایی حرم های مطهر حسینی و عباسی در طول این مدت در تلاش هستند.

وی از صاحبان موکب های حسینی خواست به منظور جلوگیری از مشکلات قانونی و رعایت دستورالعمل ها در استفاده قانونی از برق پایبند باشند.

گفتنی است که این اقدامات توسط اداره برق و شهرداری کربلا برای ایجاد محیطی آرام و امن برای زائران حسینی در این مناسبت بزرگ صورت می‌گیرد که شهر مقدس کربلا شاهد حضور خیل عظیم زائران از نقاط مختلف جهان برای گرامیداشت سالروز اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا