اخبارجهانجهان اسلامعراق

زیارت اربعین موضوع دیدار مسئولان آستان های مقدس حسینی و عباسی با وزارت کشور

به دعوت وزارت کشور عراق دیداری با موضوع زیارت اربعین بین مسئولان حرم های مطهر حسینی و عباسی و و مدیر عملیات وزارت کشور صورت گرفت.

نشست مشترک مدیران آستان های مقدس حسینی و عباسی با وزارت کشور عراق درباره ایجاد سازوکارهای به منظور ارائه خدمات مختلف در ایام زیارت اربعین و برپایی موکب‌های حسینی در شهر مقدس کربلا برگزار شد.

به دعوت وزارت کشور عراق، مدیران آستان های مقدس حسینی و عباسی دیداری با سرلشکر عزیز هاشم ثابت مدیر عملیات وزارت کشور داشتند.

محور این دیدار بحث و تبادل نظر به منظور ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین امام حسین علیه السلام بود.

ایجاد سازوکارهای مناسب برای پشتیبانی از موکب های حسینی و تامین نیازمندی های لجستیکی آنان با هماهنگی وزارت کشور، استانداری کربلا، فرماندهی عملیات، نیروی انتظامی استان و تمامی بخش‌های امنیتی در استان از دیگر محورهای این دیدار بود

تصمیم های اتخاذ شده در این جلسه در رابطه با زیارت میلیونی اربعین، جهت تصویب و دستور ابلاغ آن ها به مراکز ذیربط، به وزارت کشور ارسال شد.

آستانهای مقدس حسینی و عباسی تمامی ادارات، عوامل اجرائی، کارکنان، نهادها و مراکز زیر مجموعه خود را به منظور ارائه بهترین خدمات پزشکی و بهداشتی و هر آنچه که به رفاه و خدمات رسانی به زائران حسینی مربوط می شود را در سال جاری در خدمت زیارت اربعین قرار داده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا