اخباراروپا

آرزوی بانوی اوکراینی برای مجاور شدن در حرم امام حسین علیه السلام

اللا پلسکا، بانوی شیعه اوکراینی، به دلیل حس آرامش شدیدی که از زیارت امام حسین علیه السلام دریافت کرده است، آرزو دارد بتواند در کنار حرم مطهر امام حسین علیه السلام، مجاور شهر کربلا شود و جز برای دیدن اقوامش به کشورش بازنگردد.

این بانوی شیعه اوکراینی در تشرف دوم خود به حرم مطهر امام حسین علیه السلام و شهر مقدس کربلا، درباره مشاهدات خود از این زیارت و شگفت‌زدگی‌ خود از جمعیت میلیونی زوار امام حسین علیه السلام، و مهمان‌نوازی مردم عراق از زائران امام سوم شیعیان می‌گوید.

وی در سخنانش به این نکته اشاره کرد که ما در اوکراین از اماکن گردشگری طبیعی و بسیار زیبا بهره‌مند هستیم اما تا کنون چنین احساسی را که اینجا نزد امام حسین علیه السلام و برادرشان حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام داریم تجربه نکرده‌ایم. لذا در حقیقت من تمایلی ندارم که به اوکراین بازگردم بلکه قصد دارم خانواده و دوستانم را دعوت کنم که با این نعمت بزرگ آشنا شوند و در صورت نیاز به آنجا باز می‌گردم و در نهایت شفافیت و راستگویی، مهمان‌نوازی مردم عراق و فضای معنوی و انسانی اینجا را برای آنها نقل می‌کنم و برای آنان از مشاهدات زیبای خود از شهر مقدس کربلا خواهم گفت.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا