اخبارجهانجهان اسلامعراق

حضور بی سابقه ی حدود ۵ میلیون زائر در مراسم بزرگداشت شهادت امیرالمومنین علیه السلام در حرم مطهر آن حضرت

حرم مطهر امیرالمومنین از شرکت بی سابقه ی حدود ۵ میلیون زائر در نجف اشرف، از داخل و خارج عراق برای گرامیداشت سالروز شهادت جانسوز امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام خبر داد.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) عصر روز دوشنبه 13 فروردین، در پایگاه اینترنتی خود نوشته که استاندار نجف اشرف در جنوب غرب این کشور در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرده که طرح امنیتی ویژه سالروز شهادت امام علی علیه السلام به صورت موفقیت آمیزی و با مشارکت بیش از پنج میلیون زائر به سرانجام رسیده است.

وی در این کنفرانس مطبوعاتی ضمن تاکید بر این که استان نجف اشرف همواره آماده پذیرایی از زائران است و همه نهادها نیز برای ارائه خدمات لازم به آنها از آمادگی کامل برخوردار هستند، از آستان مقدس علوی، مسجد کوفه، تیپ امام علی علیه السلام و دستگاه های امنیتی قدردانی کرد.

خبرنگار ما در نجف اشرف در این رابطه گفت: زیارت میلیونی در سال جاری در سطح بالایی از حفاظت امنیتی و ارائه خدمات مختلف به زائران عزادار در نجف اشرف همراه بود، در حالی که حرم مطهر امام علی علیه السلام تا کنون شاهد حضور بیش از دو میلیون زائر در مراسم بزرگداشت سالروز آن حضرت نبوده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا