اخبارجهان اسلامعراق

طرح ویژه ایام شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام در نجف اشرف

در آستانه شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام و ایام زیارتی و عزاداری، مسئولان استان نجف اشرف و آستان مقدس علوی تمام تلاش و امکانات خود را برای برگزاری هر چه بهتر مراسم احیای شب های قدر و شهادت امیرالمومنین علیه السلام به کار گرفته اند.

در آستانه سالروز ضربت خوردن و شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام نجف اشرف برای پذیرایی از میلیون ها زائر و دلداه اهل بیت برای گرامیداشت این ایام حزن و ماتم آماده می شود.

علاوه بر برگزاری مراسم سوگواری شهادت، مراسم احیای شب های قدر نیز در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست سوم در صحن و سرای حرم مطهر علوی برگزار خواهد گردید.

مسئولان استان نجف و آستان مقدس علوی تمام تلاش و امکانات خود را برای برگزاری هر چه بهتر مراسم احیای شب های قدر و شهادت امیرالمومنین به کار گرفته اند.

نجف اشرف در حالی که کمتر از یک هفته به سالروز شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام مانده، در میان تدابیر امنیتی و برنامه ریزی های یکپارچه خدماتی شاهد حضور میلیونی محبان اهل بیت علیهم السلام به منظور گرامیداشت ایام پیش رو است.

مقام های امنیتی استان، مسئولان حرم مطهر امیرالمومنین و هم چنین موکب های حسینی از مدت ها پیش آمادگی کامل برای حضور با شکوه زائران به منظور برگزاری مراسم بزرگداشت این مصیبت عظمی را دارا می باشند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا