اخبار

آماده سازی ۱۰۰ هزار وعده غذایی ماه مبارک رمضان توسط موسسه مصباح الحسین برای توزیع بین ایتام و نیازمندان

برای ششمین سال متوالی، مؤسسه نیکوکاری-فرهنگی مصباح الحسین علیه السلام در شهر مقدس کربلا، اقدام به تهیه‌ ۱۰۰ هزار سبد غذایی برای توزیع در ماه مبارک رمضان نموده است.

این موسسه نیکوکاری، در راستای عمل به توصیه های مرجعیت شیعه«آیت الله العظمی شیرازی»، اقدام به توزیع ۱۰۰ هزار سبد غذایی در بین خانواده‌های ایتام و نیازمند استان‌ها و شهرهای مختلف کشور عراق، از بصره تا موصل، خواهد کرد.

عبدالصاحب الکشوان،مدیر مؤسسه نیکوکاری و فرهنگی مصباح الحسین علیه السلام» در این زمینه گفت: این موسسه به مناسبت‌های مختلف با همکاری تعدادی از سازمان‌های جامعه مدنی و موسسات خیریه علاوه بر استان کربلا، در استان‌ها و شهرهای مختلف عراق، سبدهای غذایی تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌کند.

وی در ادامه افزود: عوامل اجرایی موسسه مصباح الحسین علیه السلام و تعدادی از جوانان داوطلب برای ششمین سال متوالی، اقدام به تهیه‌ی سبدهای غذایی ویژه ماه مبارک رمضان نموده‌اند که این سبدهای غذایی، در دهه‌ی آخر ماه مبارک رمضان، طبق روال سالهای گذشته توزیع می‌شوند.

حسین عادلی «مدیر روابط عمومی موسسه مصباح الحسین علیه السلام»هم، با بیان اینکه سبدهای ویژه ماه مبارک رمضان در سال جاری شامل ۱۳ قلم از انواع مواد غذایی است، گفت: این موسسه با اطمینان می‌گوید که سبدهای غذایی ماه رمضان، از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد غذایی تهیه شده که در اختیار خانواده های ایتام و نیازمندان قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا