اخبارجهانجهان اسلامعراق

یک هفته مانده تا نیمه شعبان ادامه مسیر انبوه زائران مشتاق شرکت کننده در مشایه شعبانیه

یک هفته باقی با نیمه ماه شعبان، انبوه زائران مشایه خود را سوی شهر مقدس کربلا برای گرامیداشت زیارت شعبانیه ادامه می دهند.

تنها یک هفته به زیارت نیمه شعبان باقی مانده که مشایه ی عاشقان اهل بیت علیهم السلام به سمت شهر مقدس کربلا هم چنان ادامه دارد و انبوه زائران، موکب ها و کاروان های پیاده همچنان این مسیر را با پای پیاده به سمت کعبه دلها به مناسبت ولادت امام منتظر عجل الله تعالی فرجه الشریف طی می کنند.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه ، موج سیل آسایی از زائران به ویژه جوانان از استان های جنوبی عراق به سمت شهر مقدس کربلا برای شرکت در مراسم بزرگداشت زیارت بزرگ شعبانیه در حال حرکت هستند.

در ادامه این گزارش آمده است: این زیارت پربرکت مورد توجه و عنایت عاشقان و محبان اهل بیت قرار گرفته، و برای تجدید میثاق و اعلام وفاداری به پیامبر اکرم و خاندان پاک او پای در این مسیر نهاده اند.

خبرنگاران ما در ادامه افزودند: از دو روز پیش انبوه زائران از استان مثنی به سمت استان قادسیه (دیوانیه) و از آنجا به سمت شهر بابل در مرز شهر مقدس کربلای در حرکت هستند.

آنها هم چنین خاطرنشان کردند: این مشایه با تصاویری از وفاداری خالصانه، عشق، اخلاص، فداکاری و برادری همراه بوده که شیعیان مشتاق و حسینی را در صحن و سرای حسینی گرد هم می آورد.

خبرنگاران ما تایید کردند که “فضای راهپیمایی پیاده در میان خدمات رسانی موکب های حسینی، علاوه بر حفاظت از آنها توسط مسئولان امنیتی، به آرامی در جریان بود.”

دو روز پیش، فرماندهی عملیات کربلای مقدس از تدوین یک طرح امنیتی اولیه برای در آغوش گرفتن میلیون‌ها جمعیتی که برای بزرگداشت زیارت بزرگ شعبانیه به شهر مقدس می‌آیند، خبر داد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا