اخبارجهانجهان اسلامعراق

با حضور جمع کثیری از عزاداران…برگزاری مراسم تشییع تابوت نمادین حضرت زهرا سلام الله علیها در سامرا

جمعی از محبان اهل بیت علیهم السلام از داخل و خارج عراق در مراسم تشییع تابوت نمادین حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که در حرم مطهر امامین عسکریین در سامرا به مناسبت سالروز شهادت آن حضرت بر اساس روایت چهل برپا شده بود ، شرکت کردند.

به مناسبت سالروز شهادت سرور زنان عالم بزرگ بانوی اهل بیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، به منظور تسلیت و تسلیت به محضر مقدس حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف ، جمع کثیری از دلدادگان خاندان عصمت و طهارت رهسپار سامرا شدند.

خبرنگار اخبار شیعه در سامرا با اعلام این خبر گفت: این مراسم باشکوه در قالب موکبی به منظور تشییع تابوت نمادین حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور زائران و عزاداران به منظور یادآوری شهادت و خاکسپاری مظلومانه و جانسوز آن حضرت برگزار شد.

وی در ادامه افزود : این مراسم تشییع نمادین از خیابان های اطراف حرم مطهر آغاز و تا حرم مطهر امامین عسکریین و بیت امام منتظر علیه السلام ادامه یافت.

خبرنگار خبرگزاری اخبار شیعه هم چنین گفت : شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه ، با یادآوری بی عدالتی ها، کشتارها و هجمه هایی که به دست دشمنان اهل بیت بر آل محمد وارد شد، تاسف و تاثر فراوان خود را نسبت به این مصیبت جانسوز ابراز کردند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا