اخبارجهانجهان اسلام

سازمان جهانی نفی خشونت جنایت بمباران بیمارستان المعمدانیه غزه را محکوم کرد

سازمان جهانی نفی خشونت جنایت بمباران بیمارستان المعمدانیه غزه را محکوم کرد  سازمان جهانی نفی خشونت (مسلمان آزاده) در بیانیه ای نسبت به رخدادهای اخیر در درگیری میان حماس و اسرائیل ، واکنش نشان داد.


 این سازمان ، جنایت جنگی بمباران بیمارستان و کلیسای المعمدانیه در نوار غزه را به شدت محکوم کرد.


 به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه ، سازمان جهانی نفی خشونت ، در این بیانیه‌ تأکید کرد که جامعه بین‌المللی ، مسئول مجازات عاملان این جنایت است ، چرا که این گونه اقدامات، به صورت آشکار ، قوانین بین المللی را نادیده گرفته و  هیچ عامل بازدارنده ای برای متوقف کردن آن ، وجود ندارد.


 این سازمان با مجرمانه و جنایتکارانه خواندن این اقدامات ، تاکید کرد که برای مقابله و به منظور کاهش جنایات ، ایجاد یک جنبش حقوقی جهانی، که دارای مشروعیت بین المللی باشد ، با تمام ابزارهای لازم ، در برابر این گونه اقدامات ، اجتناب ناپذیر است.


 سازمان جهانی نفی خشونت ، در عین حال تصریح نمود که ما خواهان آن هستیم که اسرائیل موظف به توقف حملات و اجازه عبور کمک‌های بشردوستانه ی فوری باشد.
 این سازمان در پایان بیانیه خود، از خدای متعال ، رحمت واسعه الهی برای قربانیان ، و صبر و آرامش برای خانواده هایشان ، و شفای عاجل برای مجروحان ، مسالت نمود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا