اخباراروپاجهانجهان اسلام

ابراز نگرانی عمیق بنیاد جهانی خیریه و بشردوستانه “IHC” از وضعیت غم انگیر فقر و مصیبت در سراسر دنیا

مسئولان بنیاد جهانی خیریه و بشردوستانه امام حسین علیه السلام “IHC” می گویند : قلب ما از وضعیت غم انگیزی که خانواده های فقیر در جهان از آن رنج می برند می شکند و این وظیفه ماست که از آنها مراقبت کنیم.

مسئولان بنیاد جهانی خیریه و بشردوستانه امام حسین علیه السلام “IHC” در انگلستان همچنان به برگزاری برنامه ها و فعالیت های بشردوستانه خود با هدف تأمین نیازمندی های خانواده های فقیر و فرودست ، با بهره گیری از مساعدت ها و کمک های خانواده های سخاوتمند شیعه در جهان ادامه می دهند.

خبرگزاری اخبار شیعه با مشاهدات عینی خود ، به اطلاعات و اخباری در رابطه با فعالیت های این مؤسسه دست یافته که بیانگر آن است که این مجموعه ، تلاش های زیادی در سراسر جهان برای رسیدگی به خانواده های نیازمند و فقیر، به ویژه در عراق، افغانستان، یمن، ایران و سایر کشورها انجام داده است.

مسئولان این موسسه اظهار داشته اند که با بهره گیری از کمک ها و مساعدت های جمع کثیری از خیّرین مؤمن از سراسر جهان به دنبال ایجاد ابتکاراتی هستند که فقرا و نیازمندان با حفظ کرامت و عزت ، به شرایط مطلوبی از زندگی برسند ، و این اقدامات ، ناشی از احساس مسئولیت در قبال خانواده های ضعیف، فقیر، نیازمند و یتیم است.

آن ها هم چنین در تشریح فعالیت های خود گفته اند : برنامه های این بنیاد با همکاری تعدادی از نهادهای شیعه، به ویژه مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام و موسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام در تعداد زیادی از کشورهای جهان اجرا می شود.

مسئولان بنیاد جهانی خیریه و بشردوستانه امام حسین علیه السلام هم چنین خاطر نشان کردند که قلب آنها می شکند ، وقتی سرگذشت های غم انگیز و داستان های رنج آور کودکان خردسال را به اشتراک می گذارند ، کسانی که از شرایط سخت زندگی آسیب دیده اند ، و برخی دیگر که بیمار هستند و خانواده‌هایشان نتوانسته‌اند شرایط لازم برای درمان مناسب آنها را فراهم کنند.

آنان هم چنین افزودند: با وجود این سختی‌ها و مرارت ها، دل‌های این مردم نیازمند و رنج کشیده ، هم چنان مملو از عشق به امام حسین علیه‌السلام است و وظیفه ما این است که در کنار آنان باشیم و نیازهای لازم برای زندگی شایسته و همراه با عزت و کرامتِ آنان را تامین کنیم.

شایان ذکر است که بنیاد جهانی خیریه و بشردوستانه امام حسین علیه السلام (IHC) یکی از برجسته ترین موسسات خیریه وابسته به دفتر مرجعیت شیعه ، آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی در بریتانیا است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا