اخبارجهانجهان اسلام

درآستانه ولادت رسول خدا و امام صادق راه اندازی کمپین یکپارچه ی اهدای خون با هدف امدادرسانی به بیماران

در سالروز ولادت با سعادت رسول خدا صلی الله علیه و آله و امام صادق علیه السلام ، یک سازمان مردم نهادِ جهانی ، کمپین یکپارچه اهدای خون ، با هدف امداد رسانی به بیماران راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه کمپین یکپارچه اهدای خون در تعدادی از شهرها و کشورهای جهان ، با هدف جمع‌آوری کیسه های خون برای اهدا به بیماران و افراد بستری‌ شده و نیازمند به خون در بیمارستان ها راه اندازی شده است.

سازمان بشردوستانه ، مردم‌نهاد و خیریه ی حسین کیست ، از طریق شعبه ها و نمایندگی های خود در سراسر جهان ، کمپین یکپارچه ی اهدای خون را همزمان با سالروز میلاد باسعادت پیامبر رحمت و بشریت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و نواده گرامی امام جعفر صادق علیه السلام راه اندازی کرده است.

این سازمان اعلام کرد : این کمپینِ بشردوستانه با ارتباط های گسترده و تعامل فراوانی که در میان اقشار مختلف مردم داشته ، توانسته است حتی مشارکت غیر مسلمانان را بر اساس اصول مشترک انسانی و اخلاقی و دستورات الهی ، جلب نماید.

سازمان بشردوستانه ، مردم‌نهاد و خیریه ی حسین کیست ، خاطرنشان نموده که این گونه ابتکارات در درجه اول به منظور نجات جان بیماران، به ویژه بیماران بستری شده در بیمارستان ها صورت می پذیرد ، و علاوه بر آن نشانگر رسالت و پیام دین مبین اسلام به عنوانِ دینِ سَهله ی سَمحه بوده ، هم چنین نمادی زیبا از آموزه های اهل بیت علیهم السلام و تأکید بر احیای مردم و طلب یاری از آنان و یاری رسانی و کمک به انسان ها می باشد.

شایان ذکر است که سازمان جهانی حسین کیست ، یکی از سازمان های بشردوستانه ، مردم‌نهاد و خیریه ی در دنیاست ، که با تلاش های فردیِ گروه هایی از پیروان اهل بیت علیهم السلام تأسیس شده تا جهانیان را با پیام امام حسین علیه السلام و نهضت جهانی و انسانیِ آن حضرت آشنا کند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا