اخبارجهانجهان اسلامعراق

اهدای لوح تقدیرِ نوآوری به مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام از سوی هیات علمای لبنان

دبیر کل فرهنگستان سيد الأوصياء و حسينيه قمر العشيرة در شهر بعلبک لبنان و هیئت همراه ، به پاس زحمات و تلاش های مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در انتشار پیام سیدالشهدا علیه السلام به جهانیان ، از آنان قدردانی کرد.

شيخ احمد الاحمر دبیر کل این فرهنگستان به پاس تجلیل از مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، با حضور در دفتر مرکزی این مجموعه در خیابان قبله در شهر مقدس کربلا ، لوح تقدیری به جناب شيخ مصطفى محمدی مدیریت مجموعه رسانه ای امام حسین تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه شیخ احمد الاحمر در این دیدار گفت: برای بزرگداشت اربعین جاوانه‌ی سرور و سالار آزادگان جهان و به منظور تقدیم لوح تقدیر به مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام به پاس قدردانی از فعالیت های مستمر و موثر آنان در انتشار پیام اهل بیت عصمت و طهارت ، به شهر مقدس کربلا آمده ایم.

وی در ادامه افزود : تمایل داشتیم به مناسبت اربعین حسینی، از این مجموعه ی موفق رسانه ای به پاس زحمات بی‌نظیر و قابل تقدیری که در انتشار رسالت و پیام امام حسین علیه‌السلام در اقصی نقاط دنیا انجام دادند، قدردانی و تجلیل نماییم.

شيخ احمر در ادامه با تشکر از فعالیت های روزافزون شبکه های ماهواره ای ، و هم چنین نمایندگی این مجموعه در لبنان به سرپرستی حاج حسين مؤذّن، اظهار داشت : به پاس تجلیل از تلاش ها و پیگیری های لازمی که در تولید برنامه های مفید و انعکاس مراسم و شعائر حسینی انجام شده ، مجموعه رسانه امام حسین علیه السلام را شایسته تجلیل و دریافت لوح تقدیر می دانیم.

وی خاطرنشان کرد که گروه رسانه ای امام حسین با موفقیت و شایستگی تمام ، توانسته است پیامِ رسالت عظیم حسینی را به جهانیان برساند و این توفیق را داشته که صدای مظلومیت سرور و سالار شهیدان ، برای محبان، پیروان و کسانی که راه مقدس او را دنبال می کنند ، باشد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا