اخبارجهانجهان اسلاممرجعیت شیعه

برگزاری مراسم بزرگداشت ایام اربعین شهادت امام حسین علیه السلام در بیت آیت الله العظمی شیرازی

مراسم بزرگداشت ایام اربعین شهادت امام حسین علیه السلام ، طبق معمولِ مناسبت های مذهبیِ مربوط به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در بیت آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی در شهر مقدس قم برگزار گردید.

خبرنگار خبرگزاری اخبار شیعه در قم گفت : بیت آیت الله العظمی شیرازی شاهد برپایی مجالس عزاداری با حضور معظم له و جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه و مبلغان و خطبای دینی ، شماری از مردم مومن و عزادار ، و اهالی شهر مقدس قم و زائران در این شهر بود.

وی در ادامه افزود: این مجالس عزاداری امسال به صورت گسترده در دو نوبت صبح و عصر با حضور تعدادی از وعاظ حسینی در بیت معظم له برگزار شد که سخنرانان ، به این مناسبت ، به ذکر مصیبت های وارده بر امام حسین و یاران و خاندان گرامی آن حضرت پرداختند.

خبرنگار خبرگزاری اخبار شیعه در ادامه گفت : این گونه مجالس عزا ، مصیبت دردناک و فاجعه ی جانگداز شهادت امام حسین علیه السلام و ظلم و ستم و بلاهایی که بعد از حادثه خونین کربلا بر اهل بیت علیهم السلام وارد شد ، و هم چنین مصیبت اسارت خاندان و فرزندان امام حسین علیه السلام پس از شهادت آن حضرت را یادآوری می نماید.

عزاداران شرکت کننده در این مجالس عزاداری ، مراتب اندوه و همدردی فراوان خود را با امام زمان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ابراز داشته و از خدای متعال ، تعجیل در ظهور آن حضرت به منظورِ گرفتن انتقام خون حضرت سیدالشهدا و اهل بیت علیهم السلام و رهایی دنیا تا از ظلمت و گسترش عدل در سراسر گیتی را خواستار شدند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا